Nasi specjaliści

Zespół naszych ekspertów to wykwalifikowani profesjonaliści, którzy z pasją i doświadczeniem wspierają dzieci, młodzież i dorosłych. Oferujemy indywidualnie dostosowane wsparcie terapeutyczne, zgodne z potrzebami każdego pacjenta.

Joanna Dobrowolska

Jestem absolwentką psychologii na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim oraz całościowego czteroletniego szkolenia z psychoterapii (z akcentem na nurt systemowy) akredytowanego przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne.
Ukończyłam liczne kursy i szkolenia rozwijające warsztat pracy i umiejętności zawodowe. Stale poszerzam swoje kompetencje.
Odbyłam staż na oddziale psychiatrycznym dla dzieci i młodzieży w Instytucie Neurologii i Psychiatrii w Warszawie. Zajmuję się diagnozą trudności rozwojowych, szkolnych, wychowawczych oraz terapią psychologiczną dzieci i młodzieży. Prowadzę wsparcie i konsultacje psychologiczne dla rodziców. Dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w publicznych poradniach psychologiczno-pedagogicznych, szkołach, przedszkolach i domu dziecka.
Prywatnie jestem mamą trójki dzieci ( dwóch córek i syna). Każde z nich jest na innym etapie edukacyjnym.

Julia Ambroziak

Jestem absolwentką Wydziału Psychologii Uniwersytetu SWPS, specjalizującą się w pracy terapeutycznej i rozwojowej z dziećmi, zarówno indywidualnie, jak i grupowo (m.in. Treningi Umiejętności Społecznych – TUS). Regularnie uczestniczę w kursach i szkoleniach, aby ciągle rozwijać swoje umiejętności.

Doświadczenie zawodowe zdobywałam w ośrodkach terapeutycznych oraz poprzez liczne staże i wolontariaty. Czas spędzony tam pozwolił mi zgłębić pracę z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz z niepełnosprawnością intelektualną. Obecnie pracuję jako psycholożka w Publicznym Przedszkolu „Ziarno”. Posiadam kwalifikacje do stosowania narzędzia ADOS-2 w praktyce klinicznej. Zajmuję się wstępną diagnozą rozwoju psychoruchowego dziecka oraz oceną umiejętności emocjonalnych i społecznych.

Wspieram osoby neuroatypowe, pomagając im zrozumieć siebie i swoje emocje oraz wspierając ich integrację ze środowiskiem. Uważam, że empatia jest kluczową cechą, która stanowi fundament skutecznej pracy terapeutycznej.

Karolina Szewc

Fizjoterapeutka, diagnosta i terapeutka integracji sensorycznej oraz terapeutka ręki. Aktualnie poszerzam swoje kwalifikacje, uczestnicząc w wielu kursach i szkoleniach metodycznych. Połączenie różnorodnych technik umożliwia dostosowanie terapii do indywidualnych potrzeb każdego pacjenta. Specjalizuję się w pracy z dziećmi, kierując się holistycznym podejściem do pacjenta. Praca z dziećmi daje mi dużo satysfakcji i przyjemności, a co najważniejsze, wywołuje uśmiech na twarzy!

Jak mówi klasyk, „Nie ma dzieci – są ludzie.”

Poza pracą zawodową oddaję się pasjom, jakimi są sporty ekstremalne.

Ewa Marchwiak

Neurologopeda, Pedagog Specjalny, Provider Neuroflow ATS®.
Wieloletni pracownik Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej nr 11 w Warszawie.
Na co dzień pracuje z dziećmi z różnymi nieprawidłowościami i zaburzeniami w rozwoju mowy i
języka.

Kinga Dudzińska

Jestem psychologiem o specjalności klinicznej dzieci, młodzieży i dorosłych, trenerem umiejętności społecznych oraz terapeutą dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Doświadczenie zdobywałam, pracując indywidualnie oraz grupowo w placówkach terapeutycznych i edukacyjno-terapeutycznych skoncentrowanych na pracy z dziećmi z wyzwaniami w rozwoju, w tym z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, nadpobudliwością psychoruchową i niepełnosprawnością intelektualną.

Swoją wiedzę poszerzam na studiach podyplomowych (Wczesne Wspomaganie Rozwoju, Przygotowanie Pedagogiczne) oraz uczestnicząc w szkoleniach i warsztatach obejmujących pracę terapeutyczną z dziećmi i młodzieżą, m.in.: Analiza Rysunku Dziecka; Trening Kompetencji Emocjonalnych; Trening Umiejętności Społecznych; Depresja Dzieci i Młodzieży; Komunikacja Alternatywna i Wspierająca; Dziecko z Całościowymi Zaburzeniami Rozwoju w Przedszkolu.

Już w szkole średniej pracowałam z dziećmi jako wolontariuszka, ponieważ praca z najmłodszymi przynosi mi dużo satysfakcji. Stosuję podejście integratywne, kładąc nacisk na relację terapeutyczną.

Mariola Habrajska

Z wykształcenia jestem psychologiem, absolwentką Wydziału Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego oraz psychoterapeutką w trakcie czteroletniego szkolenia z psychoterapii poznawczo-behawioralnej realizowanego przez Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej. Szkolenie to dostosowane jest do standardów merytorycznych wyznaczonych przez European Association for Behavioural and Cognitive Therapies, a także wzbogacone rocznym fakultetem z psychologii schematów i zaburzeń osobowości. Ponadto, uzyskałam certyfikat ukończenia rocznego szkolenia z terapii poznawczo-behawioralnej.

Brałam udział w szkoleniach dotyczących zaburzeń odżywiania, pracy z depresją, niską samooceną, zaburzeniami obsesyjno-kompulsyjnymi, pomocy w przypadku zespołu stresu pourazowego (PTSD), pracy z pacjentem cierpiącym na fobię społeczną lub lęk uogólniony, oraz komunikacji i kontaktu ze sobą.

Prywatnie jestem mamą dwojga pełnoletnich dzieci.

Agnieszka Zaremba

Logopeda, neurologopeda

Absolwentka studiów na Uniwersytecie Gdańskim, Uniwersytecie Warszawskim oraz Uniwersytecie Łódzkim. Doświadczenie zdobywała, podejmując pracę w przedszkolach, szkołach oraz poradniach. Swoje zainteresowania terapeutyczne skupia wokół zagadnień związanych z zaburzeniami artykulacji, zaburzeniami miofunkcjonalnymi, opóźnionym rozwojem mowy oraz pracą z niemowlętami. W pracy stawia na dobrą relację z dzieckiem oraz rodzicami. Podczas prowadzonej terapii logopedycznej bardzo lubi wykorzystywać elementy muzyczne.

Prywatnie miłośniczka bliskiego kontaktu z naturą, śpiewu, muzyki oraz gotowania.

Katarzyna Joda-Wójcik

Absolwentka studiów II stopnia na kierunku logopedia w Akademii Pedagogiki
Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie i absolwentka Państwowej
Wyższej Szkoły Teatralnej we Wrocławiu.  Praktyki logopedyczne realizowała w licznych przedszkolach i szkołach podstawowych. Odbyła również staż Specjalistycznej Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej ‘TOP’ jako terapeuta pracujący nad
zakłóceniami płynności mowy.  Obecnie pracuje jako logopeda w Centrum Medycznym Białołęka, Centrum Rozwoju Dziecka Bloom w Łomiankach i w gabinecie logopedycznym na warszawskim Żoliborzu. 
Główne obszary pracy:
– dyslalia,
– opóźniony rozwój mowy
– balbutologia (jąkanie)
Jako logopeda i aktorka korzysta z doświadczenia scenicznego, by w
innowacyjny sposób wspierać pacjentów w pracy nad wyrażaniem siebie i
przełamywaniem barier komunikacyjnych. 
Jej misją jest nie tylko poprawa jakości mowy, ale również wspieranie swoich
pacjentów w budowaniu pewności siebie i rozwijaniu ich pełnego potencjału
komunikacyjnego.

Diana Bożek

Jestem dyplomowanym psychologiem oraz logopedą z powołania i pasji do zgłębiania ludzkiego umysłu, zachowań i emocji. W mojej pacy dążę do poprawy jakości życia moich pacjentów, co osiągam m.in. poprzez zmianę sposobu myślenia o sobie oraz poprawę jakości relacji z innymi ludźmi. Moje wykształcenie psychologiczne oraz doświadczenie w pracy z dziećmi pozwala na efektywniejsze działanie w zakresie logopedii.
Umiejętności zdobywałam w licznych placówkach m. in. prowadząc konsultacje z zakresu poradnictwa psychologicznego oraz terapię logopedyczną w poradniach psychologiczno – pedagogicznych, w szpitalu Neuropsychiatrycznym, Lubelskim Hospicjum dla Dzieci im. Małego Księcia oraz prowadząc warsztaty z dziećmi z ADHD. Pracuję z dziećmi i młodymi dorosłymi zmagającymi się z zaburzeniami mowy, lękami, depresją, stresem, kryzysami emocjonalnymi, bądź w trudnej sytuacji życiowej. W dzisiejszym świecie pełnym natłoku obowiązków, często zapominamy o wewnętrznej równowadze, która jest kluczowa dla spojrzenia na wiele spraw z dystansem i osiągnięcia spokoju. Dlatego podczas konsultacji skupiam się na tych aspektach. Pragnę, aby dalsza droga życiowa moich podopiecznych była lżejsza, a ich energia do życia większa.

Kinga Gorazd

Jestem absolwentką studiów magisterskich na kierunku „Pedagogika przedszkolna, wczesnoszkolna z elementami logopedii”, ukończyłam studia doszkalające z „oligofrenopedagogiki w tym z dziećmi z autyzmem” oraz „terapia integracji sensorycznej” i „ zarządzanie oświatą”. Ukończyłam również wiele kursów, które zwiększyły moją wiedzę oraz świadomość o dziecku, jego funkcjonowaniu i postrzeganiu świata: kurs pedagogiki Montessori, ruch Rozwijający W. Sherborne, odmienną metodą nauki czytania wg. Majchrzak i wiele innych. Związana jestem z oświatą od wielu lat. Podczas swojej drogi zawodowej pełniłam stanowiska nauczyciela, wicedyrektora oraz dyrektora przedszkola. Jestem osobą lubiącą się rozwijać i poznawać nowe rzeczy oraz ludzi mających coś ciekawego do przekazania.

Scroll to Top